FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU
Kontakty
- 224 041 111
- podatelna2000@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pokladna
PO 08:00-15:30 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-15:30 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Lazarská 15/7, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 1 - Štěpánská 619/28, Nové Město, PrahaFINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha1,96 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10 - Petrohradská 1486/6, Vršovice, Praha
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha2,05 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 2 - Vinohradská 2488/49, Vinohrady, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem70,05 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 3 - Orebitská 477/18, Žižkov, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 4 - Budějovická 409/1, Michle, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 5 - Peroutkova 263/61, Radlice, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 7 - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 8 - Trojská 1997/13a, Libeň, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 9 - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu-Jižní Město - Opatovská 964/18, Háje, Praha
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Praze-Modřanech - Lehárova 1885/2, Modřany, Praha
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
202297 / 200276 - vrchní referent / rada Oddělení kontrolního III (2 místa)
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností podle daňového řádu se zaměřením na DPH provádění vyhledávací činnosti podle daňového řádu kontrola účetnictví a daňové evidence vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží - možnost profesního růstu https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9760663 https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9760655
200273 - odborný referent / vrchní referent Oddělení kontrolního III Odboru kontrolního I
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 510 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - provádění daňové kontroly a postupů k odstranění pochybností u daňových subjektů - provádění místních šetření a vyhledávací činnosti u daňových subjektů a u dalších osob zúčastněných na správě daní, - vedení ústních jednání, vyhotovení protokolů o ústním jednání s daňovým subjektem a třetími osobami. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9760059
201739 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení majetkových daní II
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: správu daně z nemovitých věcí, správu daně silniční, provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9761669
200353 - vrchní referent / rada Oddělení vyměřovacího I Odboru vyměřovacího I
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 540 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových tvrzení a žádostí - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - běžná kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9761744
200536_vrchní referent / rada v Oddělení vyměřovacím II, v Odboru vyměřovacím I
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 540 Kč/měsíc do 36 520 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob a daň z přidané hodnoty, - správa osobních daňových účtů, - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9761173
200485_vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
KONTAKT - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrola více druhů daní se zaměřením na daň z přidané hodnoty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9762209
202973_vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788
Referent správy daní
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Kurková Irena, tel.:+420 220 364 503e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc |
KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
201834 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673
Odborný referent / Vrchní referent Oddělení vyměřovací V Odbor vyměřovací II
Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 7nyn2d9
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz