Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Youtube video
Činnosti firmy
- poskytování
- obchodní a podnikové služby
Volná pracovní místa
FINANCIAL ANALYST
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Michaela Hořčičková, tel.:797 878 132e-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - Podpora při organizaci procesů účetního výkaznictví včetně plánování, validace a konsolidace - Poskytování pravidelné reportů a prezentací pro různé interní zákazníky - Standardní a ad-hoc (KPI) analýza založená na finančních ukazatelích podle německých GAAP a IFRS (P&L, BS, Cash Flow, doplňující informace) - Vytváření různých dokumentů a výpočtů souvisejících s německými účetními standardy GAAP a IFRS - Podpora lokálního odd. controllingu a účetnictví (vyjasnění obchodních témat a technických otázek) - Údržba, zlepšování a vývoj procesů, nástrojů, reportů a směrnic - Poskytování znalostí v oblasti financí a controllingu centrálním oddělením a pobočkám Požadujeme: - Min. bakalářské vzdělání ekonomického zaměření, controllingu nebo účetnictví - Víceletá praxe v oblasti controllingu, financí nebo účetnictví, znalost IFRS nutná - Dobrá znalost výkazů zisků a ztrát, rozvahy a peněžních toků - Znalost SAP ERP se zaměřením na SEM-BCS, BI-IP, analýzy pro Office/BEX Analyzer, FI/CO - Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Powerpoint, Outlook) - znalost maker a VBA výhodou - Plynulá angličtina (úroveň C1), němčina výhodou - Velmi dobré komunikační schopnosti (verbální, písemné, vizuální) - Silné analytické schopnosti, strukturovanost, proaktivitu, schopnost se rychle učit - Schopnost samostatné práce, orientace na zákazníka, spolehlivost Co od nás můžete očekávat: - Práce na plný úvazek, smlouva na dobu neurčitou - Stabilní zázemí velké mezinárodní společnosti - Využití jazykových dovedností v praxi - Přátelský a profesionální kolektiv, práce v novém a moderním prostředí v centru Liberce - Pestrý balíček benefitů - týden dovolené navíc, cafeterie, home-office (až 60%), jazykové vzdělávání, aj. - Podpora relokace v případě potřeby (možnost využít firemní byt) - Stravenky, Cafeteria benefit system, příspěvek na penzijní připojištění apod. Vaše žádosti zasílejte s životopisem anglickém jazyce. Velmi oceníme zaslání motivačního dopisu. Pro další informace jsme Vám rádi k dispozici. U veškerých dokumentů zaslaných naší společnosti prosím uvádějte souhlas s uchováváním osobních údajů v databázi naší společnosti.
BUSINESS PROCESS & APPLICATION CONSULTANT SAP QM
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Lidiia Dobracheva, tel.:705 659 674e-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - Koordinace externích poskytovatel. služeb ve spolupráci s manažerem a projektovým managementem - Koordinace a moderováni workshop. o návrhu řešeni, zaznamenávaní požadavky. a příprava rozhodovacích dokument. - Podpora managementu s koncepty návrhu řešeni a odhady naklad. a úsilí ve fázi přípravy projekt. v přidělené funk.ni oblasti - Komunikace a vym.na informaci se zástupci managementu, vlastníky obchodních proces. a klíčovými uživateli v přidělené funkční oblasti - Podpora analýzy a hodnoceni softwarových trend. a vývoje trhu ve svěřené funkční oblasti - Podpora strategických rozhodnuti o softwarových roadmapách ve spolupráci s výkonným manažerem - Evidence, vyhodnocovaní a implementace pracovních balíčků v oblasti řízení poptávky řízeni dílčích projekt. u velkých projekt., projektové řízeni a odpovědnost za návrh řešení u středních a malých projekt. - Identifikace a hodnoceni rizik v projektech na podporu projektového řízeni - Iniciace, koordinace a podpora výrobce softwaru při řešeni problémů. - Provádění řízeni incident. 3. úrovni. v přidělené funkční oblasti v souladu s definovanými SLA v provozu slu.by - Analýza chyb, vývoj přístupu k řešeni a implementace oprav chyb s dokumentaci - Funk.ni specifikace a implementace komplexních změnových požadavků. a upgrad. verzi softwaru, jako. i příprava technické dokumentace systému - Návrh a realizace funkčních test., integračních test. a migraci dat - Poradenství manažerem podnikových proces. při dal.im rozvoji, harmonizaci a využívaní IT řešeni a dat ve svěřené funk.ni oblasti Poradujeme: - Minimální. 2-3 roky zkušenosti se SAP QM, včetně. zkušenosti s konfiguraci SAP QM nebo zkušeností s jiným souvisejícím logistickým modulem SAP nebo procesním tokem - Zkušenosti s implementaci SAP v celém cyklu - Základní multifunk.ni znalost SAP v logistickém modulu - Zkušenosti v S/4 Hana a plus - Zkušenosti s IT Ticket systémem "ServiceNow" - Extrémní orientace na zákazníka se silným smyslem určeni priorit - Dobré interpersonální dovednosti pro úspěšnou spolupráci s dodavateli softwaru, outsourcingovými partnery a regionálními a globálními obchodními a IT partnery KB - Výborné komunikační dovednosti: prezentace, písemná forma, ústní. - Samostatnost při překonáni překážek k dosažení cil. projektu, vytrvalost, kreativita - Schopnost vystupovat jako efektivní člen v globálním, týmově orientovaném prostředí, udržovat si pozitivní přistup a dosahovat požadovaných výsledků při práci s minimálním dohledem - Bakalářský titul v oboru informatiky nebo jinem příbuzném oboru - Angličtina pro každodenní použiti na úrovni min. B2 (ideálně. C1) Co od nás můžete osekávat: - Prace na plny úvazek, smlouva na dobu neurčitou - Stabilní zázemí velké mezinárodni společnosti - Využiti jazykových dovednosti v praxi - Přátelsky a profesionální kolektiv, práce v novem a moderním prostředí v centru Liberce - Pestrý baliček benefitů - týden dovolené navíc, kafeterie, home-office (a. 60 %), jazykové vzdělávaní, aj. - Podpora relokace v případě potřeby (možnost využit firemní byt) - Stravenky, Cafeteria benefit systém, příspěvek na penzijní připojištění apod. Vaše žádosti zasílejte s životopisem anglickém jazyce. Velmi oceníme zaslaní motivačního dopisu. Pro další informace jsme Vám rádi k dispozici. U veškerých dokumentů zaslaných naší společnosti prosím uvádějte souhlas s uchováváním osobních údajů v databázi naší společnosti. Hlásit se emailem.
SYSTEM ADMINISTRATOR BACKUP
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Lidiia Dobracheva, tel.:705 659 674e-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - Navrhování, implementace a údržba zásad a plánů zálohování pro různé typy dat a aplikace. - Monitorování, řešení potíží a optimalizace výkonu a dostupnosti zálohování - Obnova dat a systémů v případě scénářů obnovy po havárii - Zajištění souladu s normami a předpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany dat - Poskytování technické podpory a poradenství ostatním pracovníkům IT a koncovým uživatelům Požadujeme: - Min. bakalářské vzdělání v oblasti informatiky, IT nebo obdobného zaměření - Minimálně 3 roky zkušeností se softwarem commvault a jeho funkcemi, jako je IntelliSnap, deduplikace, šifrování atd. - Zkušenosti s MS azure a dalšími cloudovými platformami, jako je AWS, Google Cloud atd - Znalost osvědčených postupů a metodik zálohování a obnovy - Certifikace v commvault nebo podobném zálohovacím softwaru je výhodou - Vynikající komunikační schopnosti, schopnost řešit problémy a týmová práce - Anglicky slovem i písmem min. úroveň B2 Co od nás můžete očekávat: - Práce na plný úvazek, smlouva na dobu neurčitou - Stabilní zázemí velké mezinárodní společnosti - Využití jazykových dovedností v praxi - Přátelský a profesionální kolektiv, práce v novém a moderním prostředí v centru Liberce - Pestrý balíček benefitů - týden dovolené navíc, cafeterie, home-office (až 60%), jazykové vzdělávání, aj. - Podpora relokace v případě potřeby (možnost využít firemní byt) - Stravenky, Cafeteria benefit system, příspěvek na penzijní připojištění apod. Vaše žádosti zasílejte s životopisem v anglickém jazyce. Velmi oceníme zaslání motivačního dopisu. Pro další informace jsme Vám rádi k dispozici. U veškerých dokumentů zaslaných naší společnosti prosím uvádějte souhlas s uchováváním osobních údajů v databázi naší společnosti.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
2113907695/2700 Zveřejněn 25.02.2017 | |
CZ7527000000002113907708 Zveřejněn 25.02.2017 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Oficiální údaje: Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
DIČ: CZ03584127
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ewtsp2d
Zdroj: justice.cz
KNORR-BREMSE BUSINESS SERVICES EUROPE s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz