Kontakty
- 597 578 688
- 602 721 937
- 606 782 069
- 603 273 708
- info@clinitex.cz
- richard.kiovsky@clinitex.cz
- petr.bukovski@clinitex.cz
- petra.georgievova@clinitex.cz
Otevírací doba
ÚT 07:00-15:00 hod.
ST 07:00-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Petr Bukovski - jednatel
- Ing. Petra Georgievová - obchodní ředitelka
- Ing. Richard Kiovský - technický ředitel
Webové prezentace
Činnosti firmy
- dodávka
- zdravotnické oděvy a textil
- oblečení pro lékaře, sestry, ordinace, nemocnice, laboratoře, lékárny
- výroba
- zdravotnické oděvy a textil
- oblečení pro lékaře, sestry, ordinace, nemocnice, laboratoře, lékárny
- prodej
- zdravotnická obuv
- absorpční pomůcky
- operativní oděvy
- prodej
- zdravotnická obuv
Volná pracovní místa
Výstupní kontrola (30-40 hodin týdně) - OZZ, OZP
CLINITEX s.r.o.
Kateřina Mazurová, tel.:725 936 620e-mail: katerina.mazurova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Bez vzdělání |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 19 500 Kč/měsíc |
VYHRAZENO pro OZZ, OZP. První kontakt e-mailem: katerina.mazurova@clinitex.cz Požadujeme: základní šití na průmyslovém šicím stroji, pečlivost, příjemné vystupování, komunikační schopnosti, schopnost řešit problémy. Hledáme zodpovědného člověka, který je proaktivní, loajální a týmový hráč Nástup IHNED, 1 rok/poté prodloužení. Náplň práce: - na udržování systému jakosti - zajišťování požadované kvalitativní úrovně výrobků - uspořádání pracoviště včetně úklidu dle rozpisu - výstupní kontrola výrobků spočívající v: * kontrole správnosti předepsané drobné přípravy * kontrole přesnosti šití-délky * kontrole přesnosti šití-linie * kontrola začištění šití * kontrola přesnosti drukování-linie * kontrola přesnosti drukování-umístění * kontrola barevnosti dílů * kontrola rozměru hotových výrobků * kontrola čistoty výrobků - uvolňování výrobků do expedičního skladu - kontrola dodržování provozního řádu - čistoty pracoviště a nařízení platné pro konzumaci potravin - v případě potřeby šití výrobků v termínu a požadované kvalitě dle výrobního plánu firmy - zaznamenávání údajů o kontrolách, práce s dokumenty je určena takto: dokumenty budou uloženy v jedné složce * 1x objednávka pro šicí dílnu * 1x výrobní příkaz pro šicí dílnu * záznam o postupném plnění zakázky Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál
Expedient (vhodné i pro OZZ, OZP max. 2. st. inv.)
CLINITEX s.r.o.
Kateřina Mazurová, tel.:725 936 620e-mail: katerina.mazurova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem: katerina.mazurova@clinitex.cz Požadujeme: komunikační schopnosti a analytické myšlení; aktivní a vstřícné jednání se zákazníky; schopnost řešit problémy, znalost práce na PC (práce v MS Office, Outlook). Hledáme zodpovědného člověka, který je proaktivní, loajální a týmový hráč Nástup IHNED, 1 rok/poté prodloužení. Náplň práce: - příjem zakázky, sestavení zakázky dle objednávkového listu a dalších zadaných kritérií, balení zboží a příprava zboží na expedici - komunikace se zákazníky - převzetí hotových zakázek a koordinace logistiky směrem k zákazníkovi-plánování rozvozů, balení zakázek, odeslání spedicí - evidence zakázek a jejich průběh - tvorba a tisk štítků na plastové obaly-sáčky - tvorba štítků na expediční krabice - řízení a organizace výroby střediska 10 takto: - zajištění samotné fyzické evidence dokladů - převzetí krycího listu zakázky s podpisy odpovědných osob za dílčí procesy - ukládání výrobních předpisů do šanonů dle popsaných pravidel na stanovených místech - využívání manipulační techniky pro přípravu zakázky - zajištění ochranných prvků zakázky před expedicí - komunikace s odběrateli a dopravci Zaměstnanecké výhody: celoživotní vzdělávání, stravenkový paušál Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity.
Vedoucí textilní výroby (vhodné pro OZZ, OZP)
CLINITEX s.r.o.
Martina Otrusinováe-mail: katerina.mazurova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem: katerina.mazurova@clinitex.cz Náplň práce: - řízení výrobního úseku a koordinace činností s navazujícími úseky společnosti - kontrola dodržování termínů expedice - rozhodování o systémových opatřeních - sestavování výrobních plánů a jejich rozpisů - rozhodování o zařazení nových výrobků do nabídky a zakázek do výroby - vyhodnocování plnění úkolů ve výrobě a ekonomice řízeného provozu včetně stanovování příslušných opatření - kontrola dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů - vedení provozní dokumentace - logistika zásob a výrobků - marketing v oblasti nových zdrojů určených pro výrobu - obchodní činnost a činnosti s ní související - reporting výsledků výroby vedení společnosti - řízení přesunů pracovních sil v návaznosti na optimalizaci výrobního procesu - evidence množství a kvality práce ve výrobě, vyhodnocení ekonomiky výroby, vypracování podkladů pro fakturaci Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání v textilním oboru, ekonomickém, obchodním oboru - Minimálně 2 roky zkušeností s vedením výrobního úseku - Výborné komunikační schopnosti a analytické myšlení - Asertivita při jednání s pracovníky - Aktivní a vstřícné jednání se zákazníky - Schopnost řešit problémy - Orientace ve výkresové dokumentaci - Komunikativní úroveň angličtiny - Znalost práce na PC (práce v MS Office, Outlook) - Hledáme zodpovědného člověka, který je proaktivní, loajální a týmový hráč Zaměstnanecké výhody: Home-office, celoživotní vzdělávání, notebook, služební telefon, prémiové ohodnocení, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Nástup IHNED, doba určitá 1 rok/poté prodloužení.
Nákupčí (vhodné pro OZZ, OZP s max. 2. st. invalidity)
CLINITEX s.r.o.
Martina Otrusinováe-mail: martina.otrusinova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem: martina.otrusinova@clinitex.cz Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání v ekonomickém, obchodním oboru; zkušenosti s nákupem materiálu ve výrobní společnosti minimálně 2 roky; znalost standardních procesů v oblasti nákupu; výborné komunikační schopnosti; analytické myšlení nutností; schopnost pracovat v týmu; znalost práce na PC s IS, pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint); znalost AJ min. na úrovni B2/C1; schopnost řešit problémy. Hledáme zodpovědného člověka, který je proaktivní, loajální a týmový hráč. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Náplň práce: - výběr dodavatelů dle zadaných kritérií - nákup vymezeného sortimentu zboží a materiálu - vedení evidence dodavatelů - zkušenost se zahraničních obchodem, dovozem zboží, materiálu a jeho principy (DPH, CLO) - řešení kurzových přepočtů a rozdílů - vystavování objednávek a potvrzování faktur - vedení poptávkových řízení - účast na kontraktačních jednáních - kontrola dodržování smluvních podmínek při dodávkách materiálu, strojů a zboží, popř. služeb - vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci - vedení provozní dokumentace - výdej materiálů ze skladů - tvorba materiálových listů a jejich úprava - příjem materiálů, jejich evidence, objednávky, kontrakty, termíny - vyhledávání nových vhodných dodavatelů - sledování minimálních skladovacích zásob Zaměstnanecké výhody: Home-office, celoživotní vzdělávání, notebook, služební telefon, prémiové ohodnocení, stravenkový paušál, pružná pracovní doba Nástup ihned, doba určitá 1 rok/poté prodloužení
Šička, švadlena (10 míst)
CLINITEX s.r.o.
Martina Otrusinová, tel.:603 503 157e-mail: martina.otrusinova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 19 500 Kč/měsíc do 26 000 Kč/měsíc |
1. kontakt telefonicky v době 8-18 hodin, e-mailem, osobně po předchozí telefonické domluvě. NEVYSTAVOVAT DOPORUČENKY! Tel.: 603 503 157, e-mail: martina.otrusinova@clinitex.cz Pracovní doba od 6:00 do 14:30, praxe v oboru vítána. Úvazek 20-40 hodin týdně. Zaměstnanecké výhody: kvalitní pracovní prostředí a technika, zaměstnanecké benefity - prémie, stravenkový paušál, masáže apod. Mzda 19 500 - 26 000 Kč - není omezeno. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-669842 | 642829 | www.e-zakazky.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
35-6135460247/0100 Zveřejněn 04.04.2013 | |
43-4289790207/0100 Zveřejněn 04.04.2013 | |
35-6132950267/0100 Zveřejněn 04.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh
08.04.2018 - 12.04.2018
stánek PAV Z / 083
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: CLINITEX s.r.o.
DIČ: CZ26869551
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: wemv4es
Zdroj: justice.cz
CLINITEX s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz